Klauzula informacyjna
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
dotyczy obiektu Dom w sam raz w Szklarskiej Porębie
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016r. ( RODO ) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : DS SOL Dariusz Soczomski z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jana Ewangelisty Purkyniego 1 lok. 3, email: domwsamraz@gmail.com, tel. + 48605208570 zwany dalej Administratorem.
2. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu wykonania usługi - realizacji procesu rezerwacji.
3. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
4. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja usługi.
6. Podanie danych jest dobrowolne i odbywa się drogą: email, przez portale rezerwacyjne, telefonicznie lub osobiście.
7. Podanie danych jest warunkiem koniecznym do świadczenia usług a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości świadczenia usługi ( realizacji rezerwacji ).
8. Zakres powierzonych danych obejmuje:
8.1. imię, nazwisko, numer telefonu kontaktowego, email – dane niezbędne do rozpoczęcia procesu realizacji usługi,
8.2. imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego, email, PESEL, numer dowodu osobistego/paszportu/ karty ID – dane niezbędne do wypełnienia karty meldunkowej
Informuję, że dane osobowe tj.: PESEL, numer dowodu osobistego/paszportu/karty ID są podawane osobiście przez Gościa w trakcie zameldowania po okazaniu dokumentu.
8.2.1 Dane tj.: PESEL, numer dowodu osobistego/paszportu/karty ID będą przechowywane przez Administratora tylko i wyłącznie na czas pobytu Gości w obiekcie „ Dom w sam raz ” ul. Słoneczna 2B w Szklarskiej Porębie za wyjątkiem - patrz punkt 11 klauzuli.
8.2.2 Po zakończeniu usługi jeżeli pracownik obiektu podczas wymeldowania nie stwierdzi żadnych szkód dane tj.: PESEL, numer dowodu osobistego/paszportu/karty ID zostaną niezwłocznie zniszczone – nie będą przetwarzane przez administratora.
8.3 Dane niezbędne do wystawienia faktury :
- imię i nazwisko oraz adres w przypadku wystawienia faktury dla osoby fizycznej,
- nazwa firmy, adres, NIP w przypadku wystawienia faktury dla firm.
8.4. Imię, nazwisko, adres zamieszkania w celu wypełnienia przez pracownika obiektu księgi ewidencji opłaty miejskiej oraz w celu wypełnienia pokwitowania uiszczenia opłaty miejskiej.
9. Dane osobowe ( z wyłączeniem danych wymienionych w punkcie 8.2.1/ 8.2.2 ) będą przetwarzane przez okres 5 lat, licząc od początku roku następującego po roku, w którym została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
10. Odbiorcami danych osobowych ( za wyłączeniem danych 8.2.1/ 8.2.2 ) są następujące podmioty zewnętrzne:
- podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych lub przy zapewnieniu stosowania przez w/w podmiot adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych
- organ państwowy wymagający od Administratora prowadzenie ewidencji opłaty miejskiej
11. Odbiorcami wszystkich danych wymienionych w punkcie 8 ( włączając dane osobowych wymienionych w 8.2.1 i 8.2.2 ) w razie uszkodzenia mienia lub/i naruszenia regulaminu obiektu będą stosowne podmioty i służby państwowe m.in.: organy policji, organy egzekucyjne, Sądy, firma ubezpieczeniowa, firma ochrony mienia obiektu oraz inne podmioty współpracujące z Administratorem. Dane osobowe będą przechowywane w zakresie ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami - do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z usługi lub z innego tytułu.
12. Informuję, że Administrator w celach realizacji usług korzysta z różnych portali rezerwacyjnych, które przetwarzają dane osobowe osób korzystający z rezerwacji przez portale stosując zasady przetwarzania danych osobowych RODO ustalone przez każdy z podmiotów indywidualnie.
13. Posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
14. Wycofanie przez Panią/ Pana zgody na przetwarzanie danych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani / Pana zgody przed jej wycofaniem.
15. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.